SOCIAL - HUMANITARIAN

The John Cockerill Foundation supports associations in Belgium and abroad in the social and humanitarian domain. Within the framework of these activities, the foundation intends to provide genuine added value to the quality of life of these associations, involve its personnel and enable associations to benefit from solutions which respond to their needs.

SECOURISTES SANS FRONTIERES                          THE NEST HOME                                                                           ECLAT DE RIRE

COURSE DE LA PORTELETTE                                                     HANDICAP SOLIDAIRES - SPICY 3                                    ECPAT

ABIDJAN BIRTHING CENTER                                     INDAH                                                                                                EN VIES D'AVENIR

Video script URL Paramètres Super Catégorie Top Menu Tri des articles liés Ordre d'encodage ASC Drop files here to upload Image(s)/ fichier(s) pdf lié(e)(s) à cette page Glisser image ou fichier pour supprimer delete Image Principale : Glisser une image image